Dziś możemy powiedzieć, że zdaliśmy egzamin, który napisało nam życie i dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników naszej organizacji możemy uznać ubiegły rok za udany. – mówi Piotr Mierzejewski, dyrektor finansowy w KGL S.A., w wywiadzie dla „Plastime Magazine”.
W najnowszym wydaniu czasopisma branżowego „Plastime Magazine” ukazała się bardzo ciekawa rozmowa z Piotrem Mierzejewskim, dyrektorem finansowym w KGL S.A. W trakcie wywiadu omówiono, między innymi, sytuację na rynku opakowań z tworzyw sztucznych, jak i dystrybucji tworzyw sztucznych w 2020 roku. Piotr Mierzejewski opowiedział czytelnikom nie tylko o wyzwaniach, jakie postawił przed spółką pierwszy rok pandemii COVID-19, ale także o sukcesach odniesionych przez przedsiębiorstwo w tym czasie, czyli o podpisaniu umów z nowymi klientami, zakupie zakładu produkcyjnego i podniesieniu ceny docelowej akcji KGL S.A. Dyrektor wskazał również, jakie obowiązki niesie dla producentów opakowań z plastiku dyrektywa plastikowa (SUP) i Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta. Wywiad zamknęły pytania o obecne działania KGL związane z wdrażaniem gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) oraz plany na 2021 rok.
Zapraszamy do lektury pełnego wywiadu w „Plastime Magazine” 1/2021 >> pobierz artykuł