Strategia rozwoju KGL S.A. opiera się na kompleksowej ofercie usług, niezależnie czy jest to granulat, folia, opakowanie czy forma produkcyjna. Oferujemy wsparcie na etapie projektowania wyrobu, doboru surowców do produkcji, budowy narzędzi, produkcji aż po dostawy produktów do zakładów naszych Klientów.
Odkryj, co przez lata pozwoliło nam zachować tożsamość i rozwijać się w odpowiednim kierunku. Dzięki spójnej strategii możemy stale podnosić jakość naszych usług, poszerzając przy tym ich zakres.
Cele
Strategicznym celem KGL S.A. jest wspieranie klientów w rozwoju ich biznesu poprzez dostarczanie surowców tworzyw sztucznych, folii i opakowań oraz narzędzi produkcyjnych. Stale poszerzamy gamę oferowanych przez nas produktów w oparciu o badania marketingowe oraz potrzeby naszych Klientów. Dążymy przede wszystkim do tego, aby znak i nazwa firmy kojarzyły się z solidnością i najwyższą jakością.
Zrównoważony rozwój
Wynikające z tego działania z jednej strony związane z potrzebą ograniczenia zanieczyszczania środowiska, a z drugiej maksymalnym wykorzystaniem potencjału tworzyw sztucznych, są naszym nadrzędnym celem. Tworzywa sztuczne to doskonały materiał, między innymi dzięki niezwykłym zdolnościom do recyklingu, co przy odpowiedniej wiedzy i świadomości każdego z nas, jak należy się z nimi obchodzić, pozwoli ograniczyć ilość odpadów. Ale edukacja to nie wszystko – wyroby z tworzyw sztucznych muszą być zdolne do późniejszego recyklingu i dlatego już na etapie projektowania produkowanych przez nas opakowań, prowadzimy szereg działań z tym związanych, tj.: rezygnacja ze struktur wielowarstwowych, zwiększenie udziału recyklatów, redukcja wagi opakowań czy stosowanie materiałów biodegradowalnych.
Kompetencje i umiejętności
Poszerzanie kompetencji i zdobywanie nowych umiejętności to główne czynniki sukcesu przedsiębiorstwa KGL S.A. Pracownicy o wysokich kompetencjach, a także ścisła współpraca z dostawcami, zapewniają realizację zamówień z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Klientów oraz pozwalają na budowanie stabilnych, dobrych relacji z partnerami handlowymi.