Slajder REKRUTUJEMY

twitter
linkedin

Pliki cookies

Ta strona używa plików cookies dla poprawnego funkcjonowania narzędzi. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies na tej stronie, odwiedź naszą politykę prywatności

Akceptuję pliki cookies od tej strony

Schowaj

 

Specjalista ds. Kadr i Płac

miejsce pracy: Rzakta

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie bazowe + system premiowy
  • szansę rozwoju kompetencji - oferujemy kursy i szkolenia, które pomogą Ci w doskonaleniu umiejętności zawodowych
  • wsparcie zgranego zespołu w realizacji codziennych zadań
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (indywidualną, partnerską, rodzinną)
  • kartę Multisport
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
  • ubezpieczenie grupowe PZU pracowników oraz współmałżonka lub partnera
  • domki wypoczynkowe na Mazurach
  • wyjazdy integracyjne

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
  • Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników do organizacji
  • Naliczanie wynagrodzeń z tytułów umów o pracę i umów cywilnoprawnych, świadczeń pracowniczych, świadectw pracy, składek ZUS, sporządzanie korekt, zaliczek na podatek dochodowy
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień oraz naliczanie wynagrodzeń
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
  • Bieżące wsparcie pracowników w kwestiach kadrowych i płacowych
  • Obsługa programu Płatnik oraz ERP kadrowo – płacowego (OPTIMA)
  • Sporządzanie dokumentacji, deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, GUS, US, PFRON
  • Kompleksowa obsługa PPK
  • Prowadzenie spraw wynikających z sądowych i administracyjnych tytułów wykonawczych
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej oraz emerytalno - rentowej
  • Bieżące monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo-płacowych

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, prawo pracy
  • Min. 3-5 lata doświadczenia w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość przepisów z obszaru prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów do ZUS, US, GUS, PFRON
  • Znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość OPTIMA
  • Znajomość zasad rozliczania PPK
  • Dobra, praktyczna znajomość pakietu Office w szczególności Excel
  • Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji czasu pracy dla umów o pracę oraz umów zlecenia
  • Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
  • Chęć poszerzania i aktualizowania swojej wiedzy
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

 

 

 

 

Aplikacje (CV) prosimy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.

APLIKUJ


rekrutujemy aplikuj v1

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Jesteś zainteresowany naszymi tworzywami?
Masz pytania dotyczące konkretnego produktu?
A może szukasz niestandardowego rozwiązania? Zachęcamy do kontaktu – wspólnie znajdziemy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

(+48) 22 321 30 00   |   info@kgl.pl